پاسخگویی به مشکلات مردم در حوزه منابع طبیعی از طریق سامانه ارتباطی مردمی دولت (سامد)

تاریخ انتشار : 1399/08/07 - ساعت انتشار: ١١:٥٣ - گروه خبری : اخبار قدیمی

مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از طریق «سامانه سامد» به سوالات مردمی در حوزه منابع طبیعی پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، در راستای تقویت تعامل آسان و سریع مردم و دولت، تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک، سید اسماعیل صالحی مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه ارتباطی مردمی دولت (سامد) به سوالات مردم و بهبره برداران درحوزه منابع‌طبیعی پاسخ داد.

شایان ذکر است؛  سامد، سامانه اي الکترونيکي است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم می توانند درخواست ها، انتقادها، شکايات، گزارش ها، طرح ها و پيشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند. در اين سامانه امکان پیگیری و ارزيابی پاسخ دريافت شده براي دستگاه های نظارتی و اجرایی بالاتر نيز وجود دارد.
 

 

 

 

نسخه چاپی

ارسال به دوست

 


خروج