مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه سامد پاسخگوی سؤالات مردمی میشود
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از طریق سامد (تلفن مستقیم 111) پاسخگوی سؤالات مردمی می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای تقویت تعامل مردم و دولت، تکریم ارباب رجوع و تحقق اهداف دولت الکترونیک، علی محمدی مقدم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال و بختیاری از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سؤالات مردمی است.
مردم شریف استان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ 98/10/08 با شماره گیري تلفن ۱۱۱ با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ارتباط و سؤالات خود را مطرح نمايند.
به نقل از دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ سامد، سامانه اي الکترونيکي است که براساس نظامنامه مدیریت پاسخگویی به شکایات، مردم می توانند درخواست ها، انتقادها، شکايات، گزارش ها، طرح ها و پيشنهادهای خود را بدون محدودیت با دولت مطرح کنند. در اين سامانه امکان پیگیری و ارزيابی پاسخ دريافت شده براي دستگاه های نظارتی و اجرایی بالاتر نيز وجود دارد.
شماره تلفن 3 رقمی 111 برای اخذ مسائل و مشکلات مردم در نظر گرفته شده است و هر فرد از هر نقطه كشور که با اين شماره تماس بگيرد، به طور خودکار به سايت پاسخگویی سامد استان متصل ميشود.
ارسال به دوست